2013年6月6日 星期四

試用 Hitachi HADA CRIE CM-N810*** 污糟大比拼!

自從上完Amor Workshop後, 我中左Scrapbook毒...
 
因為上堂用完Big Shot... 好想買Big Shot...

用Big Shot可以整到好多唔同ge Die cut同Emboss ge Pattern...
見到佢出左個新款, 更加想買...
 

又因為上堂試玩左Embossing Powder...
好想買好多好多ge Stamp黎玩~ 不過要用熱風槍...

 
 
樣樣都係錢, 仲要唔平添wo... 慳妹為左早日達成目標... 梗係唔想俾錢買啦...
所以次次去親Scrapbook ge鋪頭見到種種自己想買ge野~
都有兩分唔係咁開心... 不過都叫做望梅止渴ge~
我係三分鐘熱度的婊婊者! 成日想買好多好多ge玩具~ 到最尾唔係用得好密ge人...
 
 
又加上今個月已經用左budget去買新玩具  所以嘛... 還是忍忍手吧
 
  
所謂的新玩具... 其實都唔係新嚕
不過而家先捨得俾錢買... 因為真係驚覺自己老喇.. 皮膚差左好多.. 要做D野了!!
 
 
 
哩個就係我ge新玩具喇! 早排同事K去日本~ 被引誘下託佢買返黎...
不是最新的款~沒有cooling的效果, 但我同樣萬分期待!!!
 
 

 
 
由於係日本機... 係兩腳扁腳ge插頭~ 所以第一晚拎返屋企用唔到...
到第二晚~ 買左個adapter... 又用唔到.. 果一刻好灰!!!!
 
 
到我心灰意冷時... 摷一摷自己屋企d萬能插~ 竟然發現原來自己本身有.........
真係傻仔!!!! 見到紅燈亮的一刻 (左上) 實在係好興奮!!!
第一次叉電要叉足5個鐘~~~ 叉夠之後第二朝起身就見到綠燈著左就用得喇!!!!
 
 
唔少blogger都已經介紹過唔同step有咩唔同ge function~
所以我哩度就唔多講喇...
 
 
 
 
 
Step 1

對平日極少化妝ge我... 屋企真係連一支有清潔功能ge Toner都無~
見到有唔少Blogger介紹哩個step可以用Bioderma的紅水~
但紅水好貴呢... $1xx...
加上之前有朋友用過紅水去做哩個Step.. 皮膚受唔住係咁出粒粒...


慳妹本色出動! 搵下有冇其他blogger介紹平價代替品~
最終俾我見到有人介紹 Bifesta Cleasing Lotion~
行左幾間shop... 都係賣$59左右~ 好!  試住用哩支先啦!!


Step 2

不少人都話Step 2哩一part用噴霧會比較好~
因為方便補水... haha 唔駛邊做邊搽搽搽咁麻煩~
所以我一早就鎖定哩一part要用噴霧黎做~


某某雜誌介紹過Avene Thermal Spring Water係Best seller~
我又去左唔同shop格價....

先係萬寧同屈臣氏~ $150/300ml.... 公價無得折
唔信扯~ 明明網上睇有得再平d...
再去莎莎啦~ 好... 平左少少 $120... 都仲係貴過網上睇...
再去colormix~ 噢!!!! $89!!!   就咁買左~~~~

(隔左幾日之後經過龍城.... 只係$86咋... )


其實哩支真係幾好用~ 夏天袋住細細支o係身邊熱辣辣就拎黎噴應該幾舒服!!!


Step 3

其實不嬲都係用開專科哩隻... 本來用係粉紅色~
不過粉紅色果隻太~~~~~~~~~稠了... 夏天唔係咁適合~
所以買左藍色哩支試一試~

本來係想買極潤架, 不過怕夏天會太笠~ 到冬天再轉吧!!!



做完第一個step... 覺得好神奇啊!!! 原來我係咁污糟... haha~ 自己嚇親自己!!!!
 
 
當然做完係成塊面都有"嫩嫩的感覺~~~" 不過其他step唔講喇...
 
 
我做完就到苗仔拎黎玩~ 本來我想幫佢做架... 但原來係唔work的...
所以乖乖地自己做~~~ 一做完第一個Step... 我即刻拎黎做比較

 

我竟然污糟過佢!!!!!!!!!!!!  佢仲笑左我超耐!!!
佢果張其實都係污污黑黑架...
我果張就黃黃地~ 好多黑色點點咁..... 勁衰!!!!!!!!!!!!


 嘿~ 其實都係得啖笑! 希望做多d做密d~~~ 快d變返靚靚啦!!! Happy to SHARE***

沒有留言:

張貼留言