2013年5月28日 星期二

【Day by Day】眾裡尋"它"~~ OMG!



今日去左Amor上第二堂Baby album~
去之前特登去左Day by Day睇下有冇筍野~


之前o係FB睇相... 見到佢地有Echo Park果D靚靚Pattern paper賣~
價錢仲要係幾間最平! 只係$112一pack~
所以去果下我都幾期待架!


自從香港被攻佔之後都好少去旺角...人太多總係帶來喘不過氣的感覺~
不過今次為左Scrapbooking! 去幾多次都唔介意~


一上到去Day by Day~ 就俾放在地下的Echo Park pattern paper吸引住!!!!
Sweet girl... Here & Now... All about a BOY... 我全部都好想買
如果唔係有更祟高ge目標.... (人地女兒家恨嫁...  嘿)... 我一定喪買!!!!!!!!!!!
周圍望望睇下仲有冇d好吸引ge野...
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 
還記得我上一篇blog嗎? 對啊! 就是那個Punch & Setter!!!!

這個是QiHonG出品的... 不是正版
不過... 唔理黑貓定白貓~ 捉到老鼠ge就係好貓!!!!!
價錢沒有Olivia講ge平~ 但都唔係貴, 只係$129!!!
 
 
係我今日買返黎ge QiHonG~
  (其實佢同Eye-lets Etc個新款係一樣樣!!!! 睇返佢website就會知)
 
 

上完堂之後就急急腳就返去屋企玩!
拎左之前淘返黎ge雞眼即刻試用!!!

Hole Punch係完全無問題的! 我仲打穿左自己個cutting mat~哈哈!
不過Setter就.....  點解打左幾下... 粒eyelet都係唔識反落去架呢?
之前用整皮果d tools整又係咁... 而家用哩個setter又係咁ge?! 點解?!


唔信邪... 用佢除盒送果D colorful eyelet試下整一整...
 哇哈哈哈哈哈哈!!! 我終於成功了!!!!!!!!!!!
原來我怪錯左之前d tools... 應該係d eyelet太衰!
睇黎... 下一步就係要去SSP行一round喇!!!!!


同學仔仲叫我如果想買剩色紙可以去SSP cut紙...
其實我唔識呢!! 不過~ 哩個尋找ge過程都好好~~~
大家如果有source的話可以分享下嘛???
Day by Day Scrapbook & Papercraft Store
Address: 香港旺角兆萬中心2樓220-221舖/ 銅鑼灣謝斐道530號2樓


沒有留言:

張貼留言