2013年6月20日 星期四

搜掠DIY寶貝@深水埗**** 絲帶篇

難得有日平日Day off, 絕對唔能夠放過哩個機會! 去左SSP哩個天堂掃貨


作為手作ge新手, 第一次為Scrapbook手作而去SSP尋寶,
說尋寶絕對不為過... 早在做research ge時候已經睇其他blog友話要行幾個鐘
開頭我仲諗住... 我都幾清楚自己要咩~ 但... 原來唔係哩回事...
到最尾我都係行左成5粒鐘......


今次ge目標係要去cut紙... 買eyelet, 絲帶同埋decoration!
哩篇blog會同大家分享住絲帶先

 
 
係唔係好癲? 哈哈~ 我諗哩個份量... 真係有排我用喇!!!
我總共去左兩間不同的shop!
 
 
 
永達行
深水埗南昌街70-76號E,F鋪
 
 見到有好多blog友都介紹永達行, o係門口ge時候, 個心已經跳左出黎
 
 
入到去... 已經數唔到有幾多卷絲帶~ 不停咁睇有咩款... 諗住睇晒先決定要d咩~
一問之下... 原來有d可以散剪~ 有d只能夠一餅餅買..
而有d...就只能一大log咁訂 (自己玩就無機會嚕 )
好喇~ 就同大家分享一下我今次買左乜野啦~~~~~~~~~~~~
 
 
哩款絲帶上面有一層絨毛~ 超多色~ 有d高貴點的顏色, 不過都不是我杯茶~
還是這些小baby的感覺比較適合我! 可以散剪~
價錢嘛:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 只係$1/碼!!!! crazy~~~ 我每隻色買左4碼!
 
 
哩款比較常見, 原來佢個名叫做人字帶~
一直係俾上面粉紫色6mm的size吸引住...
只可惜~無貨...... 本來問老闆~ 佢講到好似得上面果隻可以散剪...
原來哩隻都可以wo!! 一知道可以之後我係咁一餅餅抽出黎俾店員剪!
價錢嘛:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 亦都只係$1/碼!!!! crazy~~~ 我又係每隻色買左4碼!
 

 
右邊哩一堆, 係o係門口已經見到... 又係問多幾問先知係可以散剪!
有勁多隻想買... 我好喜歡果d有白色縫線o係上面果隻架!!!
開頭店員check價果陣話可能$2/碼...
係有少少失望... 其實仲係好平~ 不過比起$1/碼係貴左一倍! 哈哈
check完之後............ Wow!! 又係$1/碼!! 嘻~~~ 又係每隻色4碼...
 

 
 
哩隻係上olivia堂ge時候好經常用的Organza! 即係雪紗帶~
我開頭以為一卷... 應該都幾貴下啦... 點知都只係$12/卷~ 有成100碼架一卷!!!
 
 
右邊~ 哩卷係意外, 因為係俾錢ge時候... 見到佢白得好靚好靚多手買ge
雖然都只係$16一卷~ 不過... 係有少少後悔........


本來我已經放棄左再買絲帶...
但點知行行下又俾我見到我好喜愛果款絲帶!! (即係有白色縫線果隻呢)


飛龍行
深水埗汝州街213-217號D鋪


最左邊果兩排全部都係我最鐘意果款 *v* 比起剛才永達行多好多色!!!!
無敵興奮的狀態~~~ 問一問店員幾多錢.......

$4/碼~ $10/3碼 (可以混不同的款)
老實說... 有點貴呢... 不過我還是買了...
因為佢有好多我想買ge顏色~~~~

 
 
Look! 幾colorful!!! 嘻~
唔知大家留唔留意到... 我加多左兩個新朋友 (右上那兩款)
 
其他戰利品下次再同大家分享~
今日係咁多先! 早抖喇~~~~~~

沒有留言:

張貼留言