2013年5月25日 星期六

推介!Eye-lets Etc. Punch & Setter* and My first Amor workshop!



我玩scrapbooking的年資好短,
同苗仔一齊之後, 覺得整完card之後真係有人欣賞先開始認真對待哩件事。 

(後來發展至不能自拔!)


後來屎忽撞棍地俾我發現左Amor Wedding Workshop,
一開始我只係留意到哩間野整wedding decoration都幾貼近我鐘意ge style...
再留意多d先知原來佢係有scrapbooking workshop上!!


其實我一直都好想好想去上workshop~
但一直都的唔起心肝夾時間... 又覺得有D肉赤~
直至之前睇Olivia (教workshop ge導師) 個page先知... 原來佢就黎移居台灣...
拖到佢都要離開喇  決定左, 點都要去潮聖一次!!


我覺得用潮聖哩個字好貼切,
因為一上到去, 係成個人叉左電一樣!!!
上完堂... 係真係覺得心花怒放,
好想o係條街度怒叫::::::::
我真係好開心呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Workshop中用左一個好好用ge tool~
係Eyelet ge Punch and Setter~


 
聽Olivia講.. 佢買果陣好似大約HKD50-60... (即時個心動L左好幾下!)
真係超級好用! 好User friendly~ 打完之後仲要幾靚仔添!


以我慳妹ge本色.. 本來諗住買整皮革用果d Punch and setter都ok.. 可以兩邊用啦~
點知今日一試用... 都唔好話訂果d eyelet ge quality唔好...
仲要個底片... 係整極都整唔到落個底囉.... 灰左....


一怒之下~ 即刻上網search上堂用果隻香港有冇得買~
Eye-lets Etc. o係香港無一個固定ge seller... even日本都無得台灣有...
佢個store delivery果度又好似無得寄黎香港...

有冇人知香港邊度有得買呀?
P.S. 下次再同大家share上workshop ge歡愉~~~~~

沒有留言:

張貼留言