2013年3月30日 星期六

【中環】Sashay Café & Wine Bar

假期來臨, 又係時候出去走一走~
今天來到了中環食Brunch!
做左一輪research最尾選擇了Sashay :)

 


(copy from Openrice)
Sashay Café & Wine Bar
中環士丹頓街52-56號明興樓地下


上到去Soho我地搵路搵左好耐...
第一次覺得用google map搵路係一件咁難ge事...


一去到店員就好醒目咁問我地係唔係食Brunch~
據知有時候照片中鋪前果兩張枱都可以食Brunch的~
可能因為當日有d雨ge關係... 我地好快就被帶到上層!
上層的感覺好清幽, 由於我地去到果陣都兩點幾~ 只有兩三枱係有人...
我揀左窗邊的位置坐~ 是那種可以開一大隻窗果隻...
 
適逢今日有d風~ 涼風陣陣吹埋黎都幾舒服 =)
如果係天晴的話應該更好
我地總共點左兩款食物 + 兩杯野Juice~
The Work ($98) - Eggs, Smoky Bacon, Gammon ham, Button Mushroom, Baked beans,
  Hash brown, Cumberland sausage, Half a grilled tomato & Toast
 
每次去食Brunch我地都會叫一個"冚包散"~ 貪佢咩都有可以試下嘛
成碟野都係中規中矩... ham同bacon都好似好厚... 食落去比較敢身~
最有驚喜... 係Button Mushroom!!  好香好好食!
以$98黎講... 好似... 有d唔係好值~
The Stack ($72) - Stack of hash browns, Smoky bacon, Tomato & avocado salsa
 
 
做research時發現d人黎Sashay好似都會點哩一款~ 中文名叫層層疊
所謂ge層層疊其實係薯餅三文治~
(從下至上) 薯餅 à Bacon à Salsa à 薯餅 à Bacon à Salsa à 薯餅


我本來係好鐘意食牛油果的~ 但哩個Salsa因為有埋蕃茄~
酸得黎好似有少少澀, 個人黎講就唔係太喜歡~
都係鐘意就咁食薯餅加茄汁多d  (無志氣ge傢伙.....)
不過創意度係值得俾分的!


我地叫果兩杯Juice... 分別係Pineapple同埋Cranberries~
我只係試左一啖杯Cranberries... 好甜 :p...
而另外Pineapple juice... 我諗應該唔係Fresh的...
噢... 真係好掛住在華欣Let's sea的Pineapple juice........ /_\


其實佢其中一個多人試的係Egg Benedict~
不過我地實在係無咁多個胃... 下次有機會的話先再試


總括而言~ 苗仔俾分65分!
都係覺得Brunch club & Supper的All day breakfast好食D~

 
 
 

 
 

沒有留言:

張貼留言