2013年9月22日 星期日

My BIGSHOT** 噢!!

終於都完成了搬家的過程!
好不容易才的起心肝在Yahoo Blog那邊keep住有打下...
點知... 又無端端要人搬blog.... :(

在這裡親手打的第一篇blog~ 當然要說我的最愛!-Scrapbooking ar X)
記得前幾篇我有提過我好想要BigShot嘛??
我而家已經擁有左一部喇!
 
話說有一日同苗仔去同朋友的生日飯聚
放工搭車去cwb~ 時間關係..苗仔黎接我之後就上左Day by Day拎我之前訂左ge野先
然後再去join返飯聚... 當食到尾段ge時候...
發現腳下突然多左一盒好大盒ge野... (心諗: 乜料呀!?)
 
 
點知望望下發現個貼紙寫住 Sizzix !!!! OMG::::::::::: 係BigShot呀!!!
 
細問之下... 先知原來個傻佬頭先o係Day by Day做左場大龍鳳
 
o係事發當日ge兩星期前, 苗先生已經致電訂貨~
當日...o係我到cwb之前拎左貨就託朋友先拎上去食飯ge地方...
再o係我到左之後扮咩事無發生過再上多去一次...
 
我拎我自己訂ge野果陣仲要唆擺我買... Orz...
而醒目ge Paris (Day by Day ge店員)亦十分醒目地...
o係無夾過ge情況底下幫佢手引我.. 真係交足戲!!!
又o係度大我... 拿~ 今次唔買可能無貨就要等下一水架喇... 下一水可能加價架喇...
好似真係唔驚我會即刻買咁...
俾個叻兩位! 因為真係好surprise呀!!! :D
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
好了~ 題外話講完要入正題!
 
 
哩一款就係小妹而家擁有ge BigShot喇!! (其實部機真係幾重下......)
有無發現同我之前post果部x桃紅唔同左樣呢?
無錯! 因為哩個係新款黎架~ 舊果款已經唔會再出喇... (我始終覺得果款"BigShot" d!! ha~)
不過新哩一款都好靚! 只係無黑x桃紅咁經典姐~
 
其實BigShot正確黎講係一部手動滾壓機~
要配合Dies (刀片)同埋 Embossing folder (凸模) 去用ge~ 可以cut紙~布~皮~等等
 
講到Die~ 其實有好多唔同牌子都有出...
BigShot ge自家品牌Sizzix啦~
對手cuttlebug啦~ (經Mrs. Coco Bean介紹有好多人DIY wedding都好鐘意用cuttlebug)
仲有Spellbinder等等...
唔同ge die價錢當然唔同~ 平ge幾十蚊會有~ 通常都係o係HKD$1xx ge水位~
字母果d可能會相對地貴少少... 大約HKD$2xx~
 
而我第一套擁有ge die~ 係託朋友訂ge Taylored expression~
最初我係被佢一個Die所深深咁吸引住~ (要有排先同你地公開得哩個die喇哈哈!)
後來搭單買多左一套英文字母, 方便我日後整album可以用下

 
右下角果張就係d die ge真身喇~
經過滾壓ge過程~ 好快就會脫開一粒粒ge字...
可以將佢砌成你想整ge字 :)
苗大人送ge機當然要整左佢個名先啦! (<3 刷鞋婆!)
 
除左就咁砌字之外...
亦可以發揮下自己ge小宇宙~
哩個過程係不斷咁嘗試同失敗...
不過試到一個自己滿意ge效果係真係幾開心架!

 
 
都係好簡單的東東.. :) 反正成長就是這樣!
希望可以同大家一齊分享我成長ge心路歷程! :) Bye Bye!

沒有留言:

張貼留言