2013年1月19日 星期六

自製合桃酥~ 嘻! :)

繼上個星期做左"乾物女"之後~今日再戰我的 to do list*
我開始enjoy返我的煮婦 Life了
 
登登~~ 係合桃酥啊!!! (繼續做中國傳統婦女)
好多人話合桃補腦,翹寶寶(我的小姪女)一件到d合桃就話... "嘩!好似腦呀哩個!"
哈哈~所以今次要整ge係 "腦酥",而唔係合桃酥喇!
haha~佢仲做我今次ge小助手添! 叻叻呀妹妹!


依舊先來一張自己寫的 Recipe :)
 
 
合桃酥 (Recipe from Jadegourmet) - (32小個)

材料:

麵粉 10安士
臭粉 Ammonia Powder    1/4 茶匙
梳打粉 1/4 茶匙
砂糖 6安士
豬油 Lard 4安士
雞蛋 1隻
蛋黃 1隻
合桃 適量

預備功夫:

1. 約焗爐預熱至160C!
2. 將合桃放入焗爐用約150C烘幾分鐘,烘至乾身。吃起來會脆一點!
3. 豬油以熱水座溶至液體狀

做法:

1. 麵粉和梳打粉同篩於一大盤之中,中間開穴,將臭粉、糖及已打散的雞蛋倒入穴中 (下圖1) 。
2. 慢慢將已溶解的豬油倒入穴中 (下圖2)
3. 用豬油的餘溫,先將糖、蛋、臭粉及豬油搓勻,然後才慢慢撥入旁邊的麵粉,用心反覆搓成一粉團 (下圖3)。
 
4. 將粉團分成兩個小球,每個小球最搓成兩條長條,每份長條再切1開8 (下圖5)。
5. 每一小份搓成一個小波波 (下圖6),輕輕將波波頂部壓平後再用打個手指模仔 (下圖7)。
*****keep住波波形就可以了!
6. 在餅面掃上一層已打勻之蛋黃,再放上一顆小合桃 (下圖8)。
 
 7. 放入焗爐以160C焗10分鐘左右,再以180C多焗10分鐘至表面金黃色便可。出爐喇!!
 
 
由於想整盡量正宗的合桃酥(雖然都應該不是好正宗),
我估豬油同埋臭粉係必需落ge!


我都有search過下,原來臭粉係可以令到合桃酥個面會爆得好少少。
雖然一開個包裝,索一索... 真係舒筋活絡!不過焗完之後係一d味都無架可以放心!
另外... 其實有不少食譜都會以固體菜油去代替豬油,如擔心豬油真的太不健康可以考慮一下!
但我仍然認為哩個Recipe唔夠香~下次再整ge時候會試下加一加牛油!


是次數量整左唔少!受惠人數大大提升!希望以後都可以將自己整ge野食發開去share~


小小分享:

1. 臭粉一般可以在烘培專門店購買,英文名叫Ammonia powder,好平架咋!
 
 
2. 我在其中一個粉團嘗試將已整碎的合桃粒加入再整,如下圖,但效果不及齋粉團。
 因為齋粉團焗出來會較香脆!而合桃粒加入之後會比起個酥無咁脆... 搞到好似腍左咁!
 不過口味哩d野都係各花入各眼
 
3. 合桃用之前記得烘一烘佢啊! 烘左之後勁香... 係咁偷食! haha~
 

沒有留言:

張貼留言